7 בפברואר 2013

גלובוס הזהב 2013

8 השמלות היפות ביותר לדעתי בטקס הכי נוצץ ומסוקר

מקום 8

אווה לנגוריה

רק בגלל שאני מפרגנת לה ואוהבת אותה בסדרה "עקרות בית נואשות" צירפתי אותה לשמינייה המוצלחת. השמלה בעיצובו של אמיליו פוצ'י עמוסה מדי לטעמי, החלק העליון לא כל כך מחמיא לה וגם החלק התחתון מראה כמה היא בעצם נמוכה והרגליים שלה קצרות.


מקום 7

אמנדה סייפריד

אמנדה היפה ששיחקה בסרטים "אלפא דוג" ו-"עולם הזמן" לובשת שמלה מקסימה של ז'יבנשי. הצבע של השמלה והתחרה יוצרים מראה רומנטי שמחמיא לאמנדה מאד. החלק העליון של השמלה מיוחד אבל החלק התחתון פשוט מדי ודומה לשמלות כלה הישנות והפשוטות.


מקום 6

מייגן פוקס

מייגן היפה בנשים לובשת שמלה עדינה של דולצ'ה וגאבנה. האמת? גם עם מייגן תלבש סמרטוט זה יראה עליה טוב- היא פשוט מושלמת. במקרה הזה אהבתי יותר את החלק התחתון של השמלה שמבליט את נתוניה המרשימים ופחות אהבתי את החלק העליון שהיה יכול להיות הרבה יותר מעניין.


מקום 5

קייט הדסון

קייט הדסון השחקנית האהובה לובשת שמלה מרשימה של אלכסנדר מקווין. אין ספק שזו השמלה המפתיעה של הערב. שילוב בן שחור לזהב יוצר מראה יוקרתי. חגורת המותן והמחשוף גורמים לשמלה להיות מיוחדת מאד. אהבתי!


מקום 4

ג'ניפר לופז

הזמרת האהובה עליי והפרפורמרית הענקית ג'ניפר לופז תמיד נראית מעולה בכל מצב. גם הפעם היא הפתיעה בשמלת תחרה מיוחדת מאד שהשאירה אבק להרבה כוכבות אחרות...


מקום 3

איימי אדאמס

השמלה של איימי אדאמס שלה שבתה את ליבי. היא סוג של שדרוג לשמלה של מייגן פוקס. כל מה שלא אהבתי בשמלה של מייגן נוצר "תיקון" בשמלה של איימי- החלק העליון מעניין יותר ויושב יפה על הגוף, הסרט על המותן משדרג את השמלה ומוסיף חן וכמובן החלק התחתון של השמלה פשוט מושלם. זו שמלה שהיתי מאד שמחה ללבוש באירוע ואפילו לשמש כשמלת כלה שנייה.

מקום 2

סופייה ורגרה

קשה לי להאמין שהאישה היפה הזאת בת 40! היא נראית לא יותר מבת 28... אני מאחלת לעצמי להראות כמוה לא רק בגיל 40, אלא עכשיו. הגוף המושלם שלה, הפנים הזוהרות והשיער שמתאים לה בדיוק ורק גורם לי לרצות להדפיס את התמונה שלה, ללכת לספר שלי ולהגיד לו: אני רוצה להראות כמוה! השמלה המדהימה שהיא לובשת בעיצובו של מייקל צ'ינקו היא לא סתם שמלה שחורה. צריך לעשות "זום אין" כדי לראות מקרוב את כל היחודיות של השמלה. זו אכן עוד שמלה שהיתי מאד רוצה שתיהיה לי בארון...


ובמקום הראשון!

ג'סיקה אלבה

הענקתי לג'סיקה אלבה השחקנית החיננית את המקום הראשון בגלל צבע השמלה המיוחד- ורוד אפרסקי זוהר שמתאים לה בדיוק. השמלה יושבת על ג'סיקה מעולה ומחמיאה לה מאד. החלק העליון- מחוך עם מחשוף מרשים והחלק התחתון של השמלה צר מלמעלה ונפתח מלמטה- פשוט מושלם.... אהבתי מאד!


אין תגובות: